Depend – 369

Kollektion: Summer Beach, Sommaren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Dags för ett rosa, smaskigt krämlack. Eller, det är snarare crelly. Det täcker med två lager men glänser som jelly. Det är mörkt ceriserosa och precis en sån nyans som jag gillar att bära. Det blir ju inte så mycket ljusrosa här på bloggen men det lockar nästan aldrig. Men cerise som är så här färgstark och fyllig, det gillar jag. 🙂

Applicering: Två lager som flyter på fint och bra. Torkar snabbt dessutom.

 

English:

Summer Beach Collection, Summer 2013
Sent for review

Here’s a yummy pink creme. Or, rather crelly. I love this dark, rich fuchsia with that jelly feeling. So shiny and good looking. Light pink, not for me, but this kind of darker pink, that’s what I like.

Application: Two coats and good formula. Dries fast.

 

Depend - 369 02

Depend - 369 03

Depend - 369 04

Depend - 369 05

Depend - 369 06

Depend - 369 07

Depend - 369 01

 

14 reaktioner på ”Depend – 369

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

