Perfect – S28

Ok, nu börjar jobbångesten komma lite grann ändå. Det kan bero på att denna veckan verkar gå fortare än de andra. Redan onsdag liksom?! Men…onsdag betyder ju även Karins Gröna Onsdag vilket vi alla som tycker om grönt gillar.

Jag lackade om till en riktig skönhet igår efter mitt misslyckade försök med Kubiss-lacket. Åh, vilket lack sen. Perfect S28 är ett fantastiskt gultonat, halvgyttjigt och olivtonat grönt jellylack med massvis av glitter i silver som blir grönt tack vare basen. Det är unikt och alldeles underbart. Men vet ni vad? Jag tänkte vara gullig och försöka leta upp det på nätet. Jag menar, någon därute vill säkert beställa detta. Det hade jag velat. Jag har letat ganska mycket på google och ebay men hittar inte just detta lacket. Dessutom, när man söker på Perfect får man upp så mycket annat. Ååååh. Inte heller på Beauty Cosmetic verkar det finnas. Jag är så glad att jag plockade upp detta när vi var i Bulgarien.

Nåja, ni vill väl se bilder i alla fall?

Applicering: Tre lager perfekt (fniss) formula. Torkar väldigt snabbt och det räcker med ett lager överlack för att få det glansigt.

 

English:

It’s Karin’s Green Wednesday and I have such a beauty to show you. I picked this up in Bulgaria some weeks ago and I’m so glad I did. I can’t find this anywhere on the internet. I’ve tried google and ebay but no luck. Wonder why?

I have to show you this anyway ‘cause it’s gorgeous. Yellow toned, murky, kinda olive something green jelly with silver glitter that turns green in the base. So cool and unique. I can’t come up with one polish that looks like this in my stash. It’s a shame that I couldn’t find it online somewhere. If you find it, buy it. 🙂

Application: Three perfect *giggles* coats that dries very fast.

 

Perfect Nail Polish - S28 03

Perfect Nail Polish - S28 04

Perfect Nail Polish - S28 05

Perfect Nail Polish - S28 06

Perfect Nail Polish - S28 08

Perfect Nail Polish - S28 01

Perfect Nail Polish - S28 02

 

15 reaktioner på ”Perfect – S28

  1. Ping: Vacker & Underbar » Deltagarlista Grön Onsdag v 31

  2. Men va snyggt! Och du månar verkligen om oss läsare, känns trevligt! Det är ju inte alltid lätt att hitta något därute!

  3. Ping: Årskrönika 2013 | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

