IsaDora – Sweet

Våren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Sweet hade jag nästan glömt bort. Det kom i våras tillsammans med graffitilacken i pastell. Sweet är ett krämlack som är extremt ljust rosa. Nästan så att det är vitt men med en mjukare ton. På naglarna ser det nästan ut som porslin. Inte helt dumt faktiskt.

Nu är jag osäker på om dessa går att få tag på längre då de kom i våras men ville ändå visa det här.

Applicering: Tre lager för att få det riktigt jämnt. De första två lagren blir lite strimmiga men för att vara ett såpass ljust krämlack är jag ändå imponerad av formulan. Torktiden är snabb.

 

English:

Spring 2013
Sent for review

I had almost forgot about Sweet. This was sent for review this spring and it’s a creme that’s really, light pink, almost white, but softer than white. Looks like porcelain. Not bad at all.

Application: Streaky but still ok for being a pastel creme. Three coats and good dry time.

 

IsaDora - Sweet 05

IsaDora - Sweet 06

IsaDora - Sweet 07

IsaDora - Sweet 08

IsaDora - Sweet 03

 

4 reaktioner på ”IsaDora – Sweet

  1. Gillart det skarpt, har länge köpt rosa lack som jag tyckt vart jätteljusa men som visar sig vara mörkare än förväntat när jag får hem dem, detta kanske skulle vara ”det” lacket. 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

