Lynnderella – Diamond Light

Kollektion: Talismans & Birthstones
Utskickat i recensionssyfte

Här kommer ytterligare ett lack som Wenche på Norway Nails har skickat mig. Kollektionen har lack för varje månad och nu förstår jag varför Wenche undrade vilken som är min födelsemånad. Diamond Light är april-lacket och jag fyller år i April. Jäj. Det är verkligen ett häftigt glitterlack. Det är främst silver och prismatiskt med glitter i massa olika storlekar och former. Jag gillar att de flesta glitterbitarna är runda. Det finns ganska stora glitter i lacket men tyvärr fick jag inte med några på fotohanden.

Jag testade detta över det pastellrosa Sweet från IsaDora som jag visade i söndags. Visst gjorde det sig över en ljus bas?

Applicering: Två lager har jag här och det är lätt att få med mycket glitter. De största glitterbitarna är dock lite svåra att fånga.

 

English:

Collection: Talismans & Birthstones
Sent for review

Here’s a fun glitter that Norway Nails sent me. Mostly prismatic and silvery glitter i different sizes. I really like the round ones. In this collection there’s a polish for each month and this one’s for April and that’s my birthday month. Yay!

I put this over IsaDora Sweet. Great combo, right?

Application: Two coats and no problem getting lots of glitter on the brush. The biggest glitter are a bit hard to fish up, though.

 

Lynnderella - Diamond Light 01

Lynnderella - Diamond Light 02

Lynnderella - Diamond Light 03

Lynnderella - Diamond Light 05

Lynnderella - Diamond Light 07

Lynnderella - Diamond Light 08

Lynnderella - Diamond Light 09

Lynnderella - Diamond Light 10

Lynnderella - Diamond Light 13

 

11 reaktioner på ”Lynnderella – Diamond Light

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

