Gina Tricot – Blue Bug

Jag förbereder ett inlägg till underbara Karin’s Gröna Onsdag men ska försöka hålla det lite kortfattat då jag är aptrött. Andra dagen på jobbet och det känns i mina grusiga ögon idag. *gäsp*

Nu när ni läser detta är det ju onsdag och då blir det alltså grönt, så klart. Glöm för all del inte att kika in hos Karin senare ikväll då hon brukar lägga upp härliga kollage på alla gröna godingar.

I förra veckan köpte jag tre nya Gina-lack så då kan det vara idé att beta av de som redan står på hyllan. Blue Bug var ett av dom och hej på dig, snygging. 🙂

Det är förmodligen en dupe till ett China Glaze Unpredictable men jag minns inte att det var så vackert som Blue Bug är. Och varför heter det Blue Bug när det är mest grönt som skiftar i guld och lite i blått? Det är galet vackert i alla fall och jag köpte faktiskt ytterligare en duokrom sak på Gina som jag måste testa snart.

Och åter igen har jag hamnat efter med mina svar på era fina kommentarer. Ska se till att prioritera detta mer framöver. Skäms på mig.

Applicering: Helt ok men man får vara lite försiktig så att det inte blir en massa penseldrag. Två-tre lager täcker och torktiden är normal.

 

English:

A quick post today ‘cause I’m so freakin’ tired. It’s Karin’s Green Wednesday and I wear a beauty that can be a dupe to China Glaze Unpredictable. I can’t remember that I thought that Unpredictable was this gorgeous. Maybe Blue Bug is a bit more duo chromic? Mostly it’s green and it shifts to gold and blue. Sweet.

Application: Two-three coats and can be brush strokey if you’re not careful. Normal dry time.

 

Gina Tricot - Blue Bug 03

Gina Tricot - Blue Bug 06

Gina Tricot - Blue Bug 07

Gina Tricot - Blue Bug 08

Gina Tricot - Blue Bug 10

Gina Tricot - Blue Bug 01

Gina Tricot - Blue Bug 02

 

8 reaktioner på ”Gina Tricot – Blue Bug

  1. Ping: Vacker & Underbar » Deltagarlista Grön Onsdag v 32

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

