Depend – 2066 Silver Mist

Kollektion: Rough Sparkle, Sommaren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Nu har jag lackat med det tredje silvriga sandlacket, denna gången från Depend. Tidigare har jag provat IsaDora och Orly. Ska göra en lätt jämförelse på dessa tre så fort jag hinner. Förhoppningsvis till helgen.

Det finns alltså inte så mycket att säga om detta mer än att även detta är snyggt. Silvergnister går hem hos mig och det är snyggt med hexagonalerna i den grusiga finishen.

Hos Karin ser ni bättre bilder på detta. Vill också kunna fota sandlack så bra som hon gör.

Applicering: Två trevliga lager. Jag såg i efterhand att det inte hade gjort ont med tre lager men det funkar absolut med bara två. Torktiden är ganska snabb.

 

English:

Rough Sparkle Collection, Summer 2013
Sent for review

Here’s the third silvery sand polish I try. I have already showed you IsaDora and Orly and here’s Depend. I really like the sandy finish in silver. Very sparkly and it almost look white in some angles. I’m thinking of doing a comparison of these. Coming up after this weekend I hope. 🙂

Karin’s pictures are better than mine. Have a look.

Application: Two coats and very good formula. Three coats could have been better. Dries rather fast.

 

Depend - 2066 Silver Mist 03

Depend - 2066 Silver Mist 05

Depend - 2066 Silver Mist 06

Depend - 2066 Silver Mist 07

Depend - 2066 Silver Mist 08

Depend - 2066 Silver Mist 02

 

13 reaktioner på ”Depend – 2066 Silver Mist

  1. Silver är alltid snyggt! Och en jämförelse låter trevligt, jag har inte köpt något av dem ännu för jag kan inte riktigt bestämma för vilken jag borde köpa =)

  2. Hej! Jag letade efter jämförelsen på silvriga sandlack men kunde inte hitta den. Har du hunnit göra eller kanske glömt bort? Tack för en härlig och inspirerade blogg!

    • Nämen fy så dåligt av mig. Jag vet att jag har babblat om jämförelse massa gånger men får aldrig tummen ur. Jag har egentligen inte glömt, bara skjutit upp. Jag skulle kunna måla upp på lösnaglar som jag har. 🙂 Jag ska göra vad jag kan för att få till några bra jämförelser.

      Tack för att du gillar min blogg. 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

