Nfu Oh – 62

Äntligen fredag säger jag! Första veckan efter semestern brukar alltid vara lite tuff och det ska bli skönt med helg nu. Jag tänkte fira dagens holofredag med ett hololack från Nfu Oh som inte ser så kul ut i flaskan. Men först vill jag i vanlig ordning tipsa er om att besöka Skimmerskuggan som senare ikväll länkar till alla härliga regnbågar därute.

Nfu Oh 62 är någon typ av nudenyans som lutar åt rosa väl på naglarna. Det här var en glad överraskning. Extremt mycket vackrare på naglarna än i flaskan. Färgen funkar finfint med min hudton och regnbågarna är fantastiska. Roligt och något som jag inte har sedan tidigare.

Applicering: Jag tror att det var tur att jag hade Nfu Oh Aqua Base. Det här hade ju aldrig gått annars. Trots det specialla baslacket var det inte superlätt att måla med. Viktigt att tänka på är att låta baslacket torka ordentligt innan applicering av hololacket. Det blir pannkaka annars. :/ Två lager på bilderna och det torkar snabbt.

 

English:

Yay for friday and Skimmerskuggans holo friday. I have a Nfu Oh holo to show you today and this looked so boring in the bottle. When it hit the nail I was almost blown away. Very, very beautiful and the shade looks great to my skin tone. It’s some kind of nude that has a little pink touch to it. The rainbows are fantastic. I just love it.

Application: It’s ok over Aqua Base but still not flawless. It’s important to let the base coat dry completely before application of holo. Two coats and very fast dry time.

 

Nfu Oh - 62 01

Nfu Oh - 62 02

Nfu Oh - 62 03

Nfu Oh - 62 04

Nfu Oh - 62 05

Nfu Oh - 62 07

Nfu Oh - 62 08

 

9 reaktioner på ”Nfu Oh – 62

  1. Nfu Oh har nog den holosjukaste formulan jag nånsin mött, de är verkligen gräsliga utan Aqua Base, kommer ihåg hur jag slet med dem i början. Men de är verkligen underbart vackra, så underbar effekt!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

