OPI – It’s All San Andreas’s Fault

Kollektion: San Francisco, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

Hej hej! 🙂 Hoppas ni mår bra. Jag skulle ha lackat om igår men hann bara ta bort befintligt lack och lacka med baslack. Satt alltså med olackade naglar hos vänner igår…hela kvällen. Wut? 😉

Idag har jag i alla fall lackat naglarna men inte med det jag ska visa idag. Det bar jag i veckan som var. Jag valde det framför mer lockande lack i kollektionen. Brunt, krämigt liquid sand. Det kan väl ändå aldrig bli kul? Då ska jag berätta för er att det inte alls är dumt. Färgen är åt mullvadshållet och väldigt snygg. Inte alls bajsbrunt utan sofistikerat taupe. Att det sedan har den där lilla twisten med sandfinishen gör bara att detta känns kul. Visst, jag föredrar poppiga färger men det här trivdes jag jättebra i.

Applicering: Två lätta lager. Torkar inte supersnabbt men helt ok torktid.

 

English:

San Francisco Collection, Fall 2013
Sent for review

Hi there! Hope you all feel great. I have a Liquid Sand for you today, the brown creme liquid sand. I chose that because I thought that I wouldn’t like that very much. I was surprised, though, by how much I turned out to like this. It’s dark taupe brown, a very nice shade and I really liked to wear this. I also liked the finish on this one. I hope the sand trend is here to stay.

Application: Two easy coats and normal dry time.

 

OPI - It's All San Andreas's Fault 01

OPI - It's All San Andreas's Fault 02

OPI - It's All San Andreas's Fault 03

OPI - It's All San Andreas's Fault 04

OPI - It's All San Andreas's Fault 05

OPI - It's All San Andreas's Fault 06

 

9 reaktioner på ”OPI – It’s All San Andreas’s Fault

  1. Jag gillar färgen, men jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar texturlack utan något glitter eller skimmer alls. Jag måste nog helt enkelt testa själv =)

  2. Det här gillar jag inte. Färgen tillsammans med finishen gör sig inte alls bra men jag kan faktiskt tänka mig att det är mycket snyggare i verkligheten när man inte ser det på så nära håll.

  3. Är sjukt nyfiken på hela kollektionen o ser fram emot swatches på de fina lila nyanser jag har för mig ingår… Det här var läckert, o dina naglar som vanligt heeeelt fantastiska ❤

  4. I’m not sure about this one. The brown looks a bit like mud to me, and the sand effect adds to that. I personally have only tried one sand effect polish (OPI Stay The Night), and after a day I put top coat over it as I didn’t like the gritty feel…

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

