Depend – 353

Kollektion: Vårkollektionen, 2013
Utskickat i recensionssyfte

Jag är lite osäker på vem det är som har Blå Måndag idag. Undrar om Linda fortfarande har semester? Är det Tove som tar hand om länklistan denna måndag också månntro? Vi får se, helt enkelt. =)

Jag har lack kvar att testa från Depends vårkollektion men nu börjar jag se slutet. Två lack kvar och jag ska se till att bli klar med dom innan augusti är slut. 353 fick åka fram och pryda mina naglar en stund. Det är en trivsam lilatonad blå med härlig glans. Lite lagom mjuk och lugn, vacker. Jag körde lite layering direkt efter så jag bar inte lacket så länge men det hade jag gärna gjort. Imorgon kommer jag att visa ett lagom hypat lack som jag la över detta. 

Applicering: Två lager som till en början såg ut att bli ojämnt men det flöt ut och lämnade perfektion. Väldigt glansigt och på bilderna har jag inte överlack. Torktiden kan jag tyvärr inte uttala mig om men jag gissar att den är snabb.

 

English:

Spring Collection, 2013
Sent for review

Blue Monday but I’m not really sure who takes care of it this monday. I wonder If Linda still has vacation? Or, is it Tove who takes care of the Blue Monday this week as well. We’ll see. 

I still haven’t try all polishes in the spring collection and soon fall is here. I had to try 353, then I have two more to go. I will try them before August is over. 353 is a calm purple toned blue creme that looks so nice. Very soft. I enjoyed wearing it but I didn’t wear it on its own for long time. I put another beauty over it and I will show you that tomorrow. 🙂

Application: Two coats that seemed to be streaky at first but after a little while it looked perfect and completely even. I’m not sure about the dry time, though, but I think it’s normal.

 

Depend - 353 02

Depend - 353 03

Depend - 353 04

Depend - 353 05

Depend - 353 06

Depend - 353 07

 

5 reaktioner på ”Depend – 353

  1. Åh, det här var fint – riktigt fint! Visserligen nästan mer lila än blått, men helt klart tillräckligt blått för att kvala in på Blå Måndag såklart!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

