Zoya – Solange

Kollektion: PixieDust Summer Edition, Sommaren 2013

Jag är så extremt sugen på att beställa hem höstens PixieDust-collection men har lovat mig själv att inte göra det förrän jag har testat alla lack i sommarens kollektion först. Har hälften kvar. *skynda, skynda, skynda* 😀

Solange är ett superhärligt sandlack. Jag har inte sett en enda dupe och det känns ju skönt måste jag säga. Solange är gult och guld i ett. Det har finkornigt glitter som torkar matt men ändå gnistrar snyggt. Jag har fått flera komplimanger för detta och det är inte varje dag det händer. Jag gillar det starkt.

Applicering: Ganska tjockt men väldigt lättapplicerat och jag klarade mig med två lager. Dock funderar jag på om denna flaska har varit öppnad. Det såg suspekt ut när jag tittade på mängden i flaskan och jämförde med de andra. Lite väl lång torktid på den här men det är värt väntan.

 

English:

PixieDust Summer Edition, Summer 2013

Here’s a fun sand polish. Yellow and gold in one and so cool. I just love wearing this jolly color. So bright and unique for being a sand polish. Sparkly and matte and the same time, yeah you know the drill.

Application: Thick and very good formula. Two coats in the pictures and a bit long dry time.

 

Zoya - Solange 04

Zoya - Solange 06

Zoya - Solange 05

Zoya - Solange 01

Zoya - Solange 02

Zoya - Solange 03

12 reaktioner på ”Zoya – Solange

  1. Fick hem höstens kollektion i början av veckan och de är sååå mycket finare i verkligheten! Zoya måste sluta släppa nya pixie dusts snart för jag blir helt ruinerad… 🙂

  2. GUD vilka vackra bilder du tagit, vackraste jag sett på Solange. Första gången jag vlir sugen på att äga det… men jag kommer nog sikta in mig på höstens istället.

  3. Ping: Årskrönika 2013 | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

