OPI – Incognito In Sausalito

Kollektion: San Francisco, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

Dags för måndag igen. Jag tänkte bidra med det mörkaste mörkblå lacket ur San Francisco-kollektionen. Idag tror jag minsann att Linda är tillbaka från sin semester så ikväll är det henne ni ska besöka för fler blå snyggingar. Tove kan ni så klart också besöka. Hon gjorde ju ett jättebra jobb som Blå Måndag-vikarie. 🙂

Incognito In Sausalito…alltså…har inte OPI’s namn blivit svårare och svårare att uttala? Ju krångligare desto bättre liksom? I alla fall, det är väldigt, väldigt mörkblått och har en väldigt glansig finish. Även om det nästan är svart så kan man ändå se att det är blått och jag gillar tonen på detta. Mycket användbart.

Applicering: Ganska rinnigt och jag fick verkligen ha tungan rätt i mun för att inte kladda. Dock rann det ner i nagelbanden på flera naglar så jag fick städa efteråt. Det täcker väl med två lager men jag tror att man kan klara sig med ett. Torktiden är snabb.

 

English:

San Francisco Collection, Fall 2013
Sent for review

For today’s Blue Monday I have Icognito In Sausalito for you. A very, very dark blue, almost black but still a hint of blue. Very shiny and great base for layering. I’ve tried that. 🙂 I really like it. It has a nice shade of blue.

Visit Linda for more blue polishes later this evening.

Application: Runny so you have to be careful. My cuticles got all messy when I applied this so I had to do a clean-up afterwards. Two coats in my pictures and I think this could be a one coater. It dries fast.

 

OPI - Incognito In Sausalito 06

OPI - Incognito In Sausalito 07

OPI - Incognito In Sausalito 08

OPI - Incognito In Sausalito 10

OPI - Incognito In Sausalito 01

OPI - Incognito In Sausalito 04

OPI - Incognito In Sausalito 02

 

6 reaktioner på ”OPI – Incognito In Sausalito

  1. Åh, så jäkla snyggt. Det här har jag inte varit så sugen på innan, men dina bilder får det att suga lite i tarmen i alla fall! Höstigt och vackert!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

