Lynnderella – Topaz Optimism

Kollektion: Talismans & Birthstones
Utskickat i recensionssyfte

Det här lacket är utskickat från Norway Nails och jag erkänner, jag tyckte inte det såg så himla intressant ut i flaskan. Detta är November-lacket och det är fyllt med glitter i gult och guld samt prismatiskt glitter. Det är alla möjliga former och storlekar på glittret. Jag fick tyvärr inte med någon stjärna eller blomma på högerhanden. Sjtärnorna är ju så söta. I alla fall, väl på nageln så älskade jag detta. Nästa gång ska jag jobba med att få med lite stjärnor och större glitter till naglarna.

Jag hade funderingar på vad jag skulle ha för bas till det här och kom fram till att svart eller mörkblått skulle bli bäst så jag lade ett lager över OPI Incognito In Sausalito. Är det inte snyggt?

Glöm inte att ni kan använda koden PAMSAN10 för att få 10% rabatt hos Norway Nails.

Applicering: Penseln är lite liten så det är svårt att få med rejält med lack. Det är svårt att sprida ut glittret jämnt. När det väl har hamnat på naglarna är de svåra att flytta runt men det funkar rätt ok ändå.

 

English:

Talismans & Birthstones
Sent for review

Norway Nails sent me this and I have to confess, I didn’t thought that I would like this. This is filled with glitter in yellow, gold and even some prismatic glitter. There are a lot of different sizes and forms of the glitter. Over OPI Incognito In Sausalito it looks so cool. It turned out that I really liked this.

I couldn’t fetch the stars or the bigger ones but it still looks very good. This is the November-polish, by the way.

Application: It’s not easy to spread the glitter on the nails and the brush is rather small. Otherwise, I have nothing to complain about.

 

Lynnderella - Topaz Optimism 03

Lynnderella - Topaz Optimism 04

Lynnderella - Topaz Optimism 05

Lynnderella - Topaz Optimism 06

Lynnderella - Topaz Optimism 01

Lynnderella - Topaz Optimism 02

 

3 reaktioner på ”Lynnderella – Topaz Optimism

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

