IsaDora – Coral Reef

Kollektion: Aquatic, Sommaren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Höstens nyheter från IsaDora har dykt upp så jag passar på att lacka med Coral Reef från sommarens kollektion Aquatic. Vilken tur för det här var ett piggt krämlack i en orangekorallig röd ton. Lysigt värre. Jag tyckte väldigt mycket om att bära detta. Så somrigt och härligt.

Det var inte helt lätt att fånga färgen. På bilderna är det lite mjäkigt och färgen är inte helt korrekt. Det är mycket mer färgstarkt i verkligheten.

Applicering: Två lager och väldigt bra formula. Torktiden är normal.

 

English:

Aquatic, Summer 2013
Sent for review

The fall collections are soon here so I think I have to hurry with the summer polishes. Coral Reef is a bright coral and orange toned red creme. Very pretty and a perfect summer shade. I enjoyed wearing it.

Application: Two coats and good formula. The dry time is good as well.

 

IsaDora - Coral Reef 01

IsaDora - Coral Reef 02

IsaDora - Coral Reef 03

IsaDora - Coral Reef 04

 

9 reaktioner på ”IsaDora – Coral Reef

  1. Ping: Årskrönika 2013 | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

