Depend – 368

Kollektion: Summer Beach, Sommaren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Idag blir det inget holo här. Känns lite konstigt faktiskt men jag ska visa ett fint lack ändå. 368 var mycket, mycket snyggare än jag hade anat. Rödtonad lila jelly med flakes i blått. Jätteskojigt lack om jag får säga det själv. Ser nästan duokromiskt ut tack vare att det skiftar i två olika färger. Jag gillar detta starkt. Skulle kunna vara en kandidat till favoriten i kollektionen.

Enda minuset här är att jag fick tipwear som sjutton dagen efter men jag brydde mig inte om det.

Applicering: Väldigt lätt att måla med och täcker med tre lager. Torktiden är snabb.

 

English:

Summer Beach Collection, Summer 2013
Sent for review

I skip today’s holofriday and instead I will show you something else. 368 came with the summer collection and is very fun to look at. Red toned purple jelly filled with blue flakes. It almost look like a duo chrome. Could be my favorite in this collection. 🙂

Application: Three coats and perfect formula. Good dry time as well.

 

Depend - 368 01

Depend - 368 07

Depend - 368 06

Depend - 368 05

Depend - 368 04

Depend - 368 03

 

7 reaktioner på ”Depend – 368

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

