Milani – Cyberspace

Kollektion: 3D Holographic

Jag hade tänkt att hoppa över temadagarna denna veckan men det slutade med att jag lackade med blått igår och då kan jag ju lika gärna delta i Blå Måndag idag. Numera är det Tove på Nail Me som har hand om Blå Måndag då Linda har lämnat över stafettpinnen till henne. Hälsa på hos henne under dagen för fler blå manikyrer.

Cyberspace är det sista lacket ur kollektionen som jag testar och jag älskar hur det ser ut. Samtliga lack i kollektionen är verkligen fina med sitt gnistriga holoskimmer. De har allihop en scattered effekt och bildar inga jämna regnbågar men de är galet vackra ändå. Cyberspace är, som ni ser, blått och färgen i kombination med holognistret är verkligen underbar.

Applicering: Det här är väldigt skirt så jag har klabbat på med fyra lager. Jag använde snabbtorkande topplack och väntade en stund. Jag trodde att det hade torkat när jag drog på mig en träningstopp men då hade jag fel. Jag fick tyvärr dragspel på några av naglarna så det vara bara att bort. Synd. Jag tror dock att det hade torkat ordentligt om jag hade väntat några minuter till. I övrigt är formulan lättlackad.

 

English:

3D Holographic

My thought was to not participate in any of the themes this week but I ended up with blue nails yesterday anyway. So, for today’s Blue Monday I will show you a blue scattered holo polish from Milani. Nowadays it’s Tove at Nail Me who takes care of Blue Monday so don’t hesitate to visit her blog for more blue manis.

Cyberspace is really gorgeous with it’s holographic shimmer that sparkles crazy in the sun. It’s not a fine and even rainbow, it’s scattered and incredibly blingy.

Application: Very sheer so I needed four coats. The formula is good but the dry time is a little longer than I’m used to with holos.

 

Milani - Cyberspace 03

Milani - Cyberspace 07

Milani - Cyberspace 06

Milani - Cyberspace 05

Milani - Cyberspace 04

Milani - Cyberspace 01

Milani - Cyberspace 02

 

6 reaktioner på ”Milani – Cyberspace

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

