Depend – 348

Kollektion: Vårkollektionen, Våren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Denna veckan tänkte jag bli klar med vårkollektionen så att jag kan ge mig på höstkollektionen som dök upp i fredags. Först ska jag visa 348 och senare i veckan kommer jag att blogga om det sista lacket. Det bär jag nu och det känns gött att den kollektionen är färdigswatchad.

348 är ett speciellt lack. I flaskan…zzzzzzz. Men på naglarna levde det upp. Jag tyckte om det här massvis. Färgen är otroligt svårbestämd. Pumpaorange med både korallig och aprikos ton som ser mjuk och mysig ut. Klädsamt. Bilderna är lite för aprikosa. Det kan vara bra att veta. De två sista bilderna är mest korrekta.

Applicering: Jag lackade med detta igår men har glömt om det är två eller tre lager. Det är lättlackat och torkar snabbt.

 

English:

Spring Collection, Spring 2013
Sent for review

Soon I have swatched all the colors in this collection. I only have one left to show you and that one is on my nails right now. First I would like to show you 348, a orange peachy coral creme. I liked this more than I thought I would do. Really nice.

Application: Two or three coats, good formula and good dry time.

 

Depend - 348 01

Depend - 348 02

Depend - 348 03

Depend - 348 04

Depend - 348 05

Depend - 348 08

 

15 reaktioner på ”Depend – 348

    • Nu kom jag på att det lät lite dumt att jag skrev att det är speciellt. Jag menade egentligen att det är speciellt på det sättet att det var svårt att bestämma färg på detta. Haha. Jaja.

  1. Ping: Nailstation – Crush On Corals | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

