IsaDora – Turquoise Crush

Kollektion: Sugar Crush, Sommaren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Japp, jag sa att jag skulle skippa temadagarna den här veckan. Det gick ju sådär. 🙂 Hade det här lacket att testa från IsaDora och det är ju grönt. Ja, väldigt blåtonat grönt men det ÄR grönt. Tänkte att det är lika bra att jag deltar i Karin’s Gröna Onsdag denna veckan också. 

Detta är förmodligen en dupe till Orly Aqua Pixel och Depend Jade. Jag har ju lovat sedan tidigare att jag ska göra en jämförelse mellan de silvriga varianterna men det glömde jag. Förlåt mig för det. Jag måste verkligen ta mig i kragen och fixa det där. Tycker själv att jämförelseinlägg är himla roliga att läsa. Man skulle väl kunna säga att färgen är havsskums-grön. En sak till. Det är ju tredje gången jag bär ett sandlack i denna färgen och jag har inte tröttnat. Väldigt fint. 

Jag måste säga att IsaDora har imponerat med den här kollektionen. Formulan är fantastisk och finishen är dösnygg. Snyggare än Orly’s varianter, tycker jag. Snälla IsaDora, säg att ni kommer att släppa en till kollektion med Sugar Crush men med murriga färger. Snälla! 🙂 

Applicering: Perfekt formula och jag tycker numera att IsaDora’s pensel är toppen, trots att jag har ganska smala naglar. Två lager täcker och torktiden är riktigt snabb. 

 

English:

Sugar Crush Collection, Summer 2013
Sent for review

I couldn’t resist to participate in Karin’s Green Wednesday this week too. I have a sparkly, sandy polish in seafoam green to show you and this is probably a dupe to Depend Jade and Orly Aqua Pixel. One day…one day I will do a comparison. 🙂

Even if I have already worn both Aqua Pixel and Jade I haven’t got tired of the color. I think it’s very beautiful. 

Application: Perfect formula, two coats and good dry time.

 

IsaDora - Turquoise Crush 01

IsaDora - Turquoise Crush 02

IsaDora - Turquoise Crush 03

IsaDora - Turquoise Crush 04

IsaDora - Turquoise Crush 06

 

18 reaktioner på ”IsaDora – Turquoise Crush

  1. Ping: Vacker & Underbar » Deltagarlista Grön Onsdag v35

  2. Ping: Vacker & Underbar » Kollage Grön Onsdag

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

