Depend – 358

Kollektion: Vårkollektionen, Våren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Vet ni hur skönt det känns att ha swatchat klart höstkollektionen från Depend? Vet i sjutton hur jag kom så här efter. Har fortfarande lack från sommarkollektionen att visa men nu känns det lättare att börja testa höstlacken. Är redigt sugen på höstmurr nu faktiskt. Kanske är det de kyliga mornarna som gör det.

358 är ett kalltonat (?) mellanrött krämlack som är klassiskt snyggt. Det finns inte mycket att säga om det förutom att jag älskar att bära röda lack så därför går detta hem hos mig. Glossigt och fint.

Applicering: Två lager och trevlig formula. Torktiden är normal.

 

English:

Spring Collection, Spring 2013
Sent for review

Finally I’m done with the spring collection. That means that I soon can start to swatch the fall collection. I haven’t show you that yet, but I can say that I like the collection. Nothing fantastic but the shades are very fall-ish. 🙂 Dusty and earthy tones.

358 is a cool toned (?) classic red creme with high shine. I really like it. Not unique but reds are reds. 🙂

Application: Very good formula, two coats and good dry time.

 

Depend - 358 06

Depend - 358 05

Depend - 358 04

Depend - 358 03

Depend - 358 02

Depend - 358 01

 

 

9 reaktioner på ”Depend – 358

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

