Nailstation – Crush On Corals

Utskickat i recensionssyfte

Jag har varit på kick-off med jobbet i helgen och har fått låta bloggen vila några dagar. Jag är lätt sliten då det har en förmåga att bli både sent och slirigt på denna typen av jobbevent. 🙂 Att blogga lite idag går dock bra.

Crush On Corals har jag fått i utskick från Norway Nails. Jag lackade med det i förra veckan och kom i samma veva på att det inte var helt olikt Depend 348. Crush On Corals är mer poppigt korall och ja, jag gillar det. Korall lockar sällan i flaskan men jag blir alltid förvånad över hur mycket jag trivs i nyansen. Det är inget wow men det är fint och mjukt att titta på.

Applicering: Jag har för mig att jag lackade med två lager och att det var lätt att hantera. Bra formula och pensel samt normal torktid.

 

English:

Sent for review

Crush On Corals was sent to me from Norway Nails for review. A creamy, bright and fun coral. It looks almost like Depend 348 but this one is brighter. I seldom fall for corals in the bottle but when I wear the shade I always enjoy it. Nothing thrilling but nice and soft to look at.

Application: Two coats and good formula. I like the brush. It dries rather fast.

Nailstation - Crush On Corals 07

Nailstation - Crush On Corals 05

Nailstation - Crush On Corals 04

Nailstation - Crush On Corals 03

Nailstation - Crush On Corals 02

Nailstation - Crush On Corals 01

 

2 reaktioner på ”Nailstation – Crush On Corals

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

