OPI – Dining Al Frisco

Kollektion: San Francisco, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

Till dagens Blå Måndag tänkte jag visa Dining Al Frisco från OPI’s höstkollektion. Höll nästan på att glömma att Linda inte kommer att hålla i Blå Måndag. Nu är det ju söta Tove på Nail Me som har ordning på alla blåa manikyrer. 🙂

Det här lacket trodde jag faktiskt att jag skulle gilla. Vissa bilder som jag har sett på det här har sett fina ut. Men jag vet inte riktigt. Jag hatar det verkligen inte men det ger mig inget. Jag kan inte påstå att det är fult, det är helt ok. Kanske ett mellanlack, om ens det. Jag är inte helt äcklad av den frostiga finishen. Jag har sett mycket värre. Färgen är ganska dämpat himmelsblå. Tyvärr är det lite penseldrag i det här men det stör mig inte.

Applicering: Lättare att måla med än jag trodde. Det räcker med två lager men jag skulle rätta till några misstag jag gjort så det blev tre. Torktiden är normal.

 

English:

San Francisco Collection, Fall 2013
Sent for review

Blue, blue monday. Tove at Nail Me is the host of Blue Monday now so if you would like to see more blue nails, visit her later this evening.

I thought that I would like this but…naaaah. This was not that fun. It’s nut ugly or something. I just don’t think this appeal to me that much. It’s a little bit frosty and that kills the experience of this sky blue shimmery polish.

Application: Two-three coats and normal dry time. I think this is ok to apply.

 

OPI - Dining Al Frisco 05

OPI - Dining Al Frisco 06

OPI - Dining Al Frisco 07

OPI - Dining Al Frisco 01

OPI - Dining Al Frisco 02

OPI - Dining Al Frisco 04

 

7 reaktioner på ”OPI – Dining Al Frisco

  1. Dining Al Frisco är faktiskt det enda lack ur San Fransisco-kollektionen som jag köpt hittills, överväger att införskaffa In The Cable Car-Pool Lane också. Jag måste erkänna att jag är svag för blått, och jag gillar det trots att det inte skriker höst. Jag tycker det är fint!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

