Depend – 387

Kollektion: Höstkollektionen, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

Hallojs på er! *vink vink*

Här kommer ett snabbt inlägg med ett av lacken från Depends kommande höstkollektion. 387 överraskade mig postivt. När jag fick hem kollektionen ögnade jag över lacken lite snabbt och reagerade då på att det bara var krämlack. Ha, tji fick jag. Det var en hel del krämlack men några är spräckliga. Mmm, jag gillar. 387 är dimmigt, ljusblått med en stänk grönt i och så har det den där spräckliga finishen, som ett fågelägg. Snygg och blank yta dessutom.

Applicering: Tjockt men lätthanterligt. Täcker med två lager och kanske skulle man klara sig med ett. Torktiden var normal.

 

English:

Fall Collection, Fall 2013
Sent for review

Hello there! 🙂

Today I have a polish from Depend’s upcoming fall collection to show you. I though that every polish in this collection are cremes but I was wrong. Some of the polishes have a speckled look to it, like a bird egg’s shell. I really like the look of this. Shiny and perfect surface. The color is muted and dusty blue with a hint of green.

Application: Two thick coats. Good formula, normal dry time.

 

Depend - 387 01

Depend - 387 06

Depend - 387 05

Depend - 387 04

Depend - 387 03

Depend - 387 02

 

7 reaktioner på ”Depend – 387

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

