Vad vill ni se på mina klor?

Jag tänkte be er om lite hjälp. Jag har ”råkat” öka på min samling alldeles för mycket det senaste vilket i sig är väldigt roligt, så klart. Jag har många ”gamla” lack, alltså otestade lack men från äldre kollektioner. Det har även dykt upp nyheter. Vad vill ni helst se? Vill ni att jag visar det senaste eller spelar det ingen roll? Jag har en hel del sommarlack (även vårlack och ännu äldre) kvar att visa egentligen men vill ni hellre se höst? Eller till och med jul? o_O Eller…ska jag blanda hej vilt? 😀

Det hade varit så skönt för mig att veta lite vad ni vill se. Har alltid samma problem att välja vad jag ska lacka med. Ett problem som jag i och för sig kan leva med.

Vi får se vad jag plockar fram idag. Längtar redan till att sätta mig i lugn och ro och pensla på något skoj på naglarna. Först måste jag sätta fart här hemma med…*rys*…städningen. *snark*

 

English:

I just wanted to know what you would like to see on my claws. News? Summer? A mixture of old ones and new ones? Just fall shades and holiday colors? 🙂

 

20 reaktioner på ”Vad vill ni se på mina klor?

  1. Kan nog vara lite uppfriskande om du blandar hejvilt =)
    Ibland känns det som alla bloggar visar samma sak, speciellt vid speciella kollektionsutsläpp.

  2. Håller med M, en blandning är alltid kul. Däremot skulle jag vilja se (om man fick bestämma och önska) att det kunde vara temaveckor på färger, tex en vampvecka (perfa nu till hösten), en grön vecka, lila vecka, glittervecka osv. Det skulle i varje fall jag tycka var jättekul 😀 Behöver ju inte pågå för evigt eller varje vecka men vissa veckor vore ju kul. Uppskattade när chaosopia körde så för några månader sen tex. 🙂

    • Jäää, bra idé. Funderar på att starta upp med en rosa vecka, tro det eller ej. Bara för att jag har en himla massa rosa lack som jag inte har testat. Så får det nog bli. Det underlättar dessutom om man har ett tema att gå efter. Tack för tipset. 🙂

  3. Tycker också att blandning är roligast. Nya kollektioner visas på många bloggar och visst är det intressant, men det är också kul att vila ögonen på lite andra lack, och inte minst att inspireras att även återanvända gamla favoriter! 🙂 Men jag ser helst mer höstiga lack just nu, uppblandat med ett och annat lite mer sommarbetonat lack, kanske. Om jag skulle önska fritt! 🙂

  4. Blandat gillar jag också! Men kanske kan du skippa en del gamla Depend? Jag tänker att det finns en anledning till att de inte är visade än, och så gamla lack finns ju knappt att få tag på ändå… Men samtidigt vill jag ju inte missa några guldklimpar! Svårt 😛

  5. Ja, håller med de andra som kommenterar, blanda hejvilt, kan vara jättekul o. se gamla lack som man själv råkar ha, eller som finns hos vissa nätbutiker fortfarande.

    • Kanske skulle utveckla mitt svar lite. Det är så lätt att snöa in på nyheter när de visas överallt, eftersom det är nytt och fräscht. MEN! Jag tycker att det är så himla viktigt att minnas och upptäcka skönheterna från förr. Annars kan de glömmas bort. Och det vill man ju verkligen inte! Speciellt nya lacknördar BEHÖVER se de gamla vackra pärlorna. Det är viktigt!! Vi måste minnas våra förfäder! Nu spårar jag ur. Men du förstår vad jag menar 😀

  6. Jag tycker personligt att det är riktigt roligt att se lite äldre lack. Som många andra påpekar, så visas nya lack på många bloggar och det kan bli lite segt när man får se det för 10 gången 😛

  7. Personally I most enjoy seeing polishes which there is a chance I might be able to buy in the UK if I like them, which includes most US brands and some European brands. Of course I understand that most of your readers are Scandinavian, and so you have to cater to them! I also enjoy it when you add tie-in music posts… have I said that before 😉

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

