Peggy Sage – Dreamy Beige

Borde lägga mig men bloggar upp ett beige lack lite snabbt. Solen sken ju idag så jag passade på att lacka med Dreamy Beige. Det har en väldigt fin beige nyans och borde göra sig perfekt vid tillfällen då diskreta lack krävs. Jag gillar detta bättre än det ljusgröna holot från samma märke. Detta upplevde jag som mer holografiskt.

Applicering: Funkar bra med Aqua Base. Annars inge kul. Tre lager och ganska snabb torktid.

 

English:

A quick post. A beige holo. Nice shade but not the strongest rainbow. Still beautiful and discreet.

Application: Good formula with Aqua Base in the bottom. Three coats and rather fast dry time.

 

Peggy Sage - Dreamy Beige 05

Peggy Sage - Dreamy Beige 06

Peggy Sage - Dreamy Beige 07

Peggy Sage - Dreamy Beige 09

Peggy Sage - Dreamy Beige 03

Peggy Sage - Dreamy Beige 04

 

5 reaktioner på ”Peggy Sage – Dreamy Beige

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

