Depend – 384

Kollektion: Höstkollektionen, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

Blå Måndag igen och jag deltar med ett höstlack från Depend. Hade funderingar på en röd vecka men ångrade mig i sista minuten. Får kanske bli en sån nästa vecka istället. Tove är vår kära värd för denna temadag så besök gärna henne under dagen eller senare ikväll för att se länkningarna till alla andra blå bidrag.

384 är ett mörkblått krämlack med en lite dammig känsla. Snyggt som attan. Lättburet och stilrent. Kanske inte helt unikt men fortfarande fint.

Applicering: Två lager och lättmålat. Torktiden är snabb så här finns inget att anmärka på.

 

English:

Fall Collection, Fall 2013
Sent for review

Blue Monday again and I have a fall shade from Depend to show you. Tove is our beloved host for this day so visit her later today for more blue claws.

384 is a dark and dusty blue. Very nice. Easy to wear and pure somehow. Nothing crazy unique but still beautiful.

Application: Two coats and very good formula. Good dry time as well.

 

Depend - 384 04

Depend - 384 05

Depend - 384 06

Depend - 384 07

Depend - 384 02

Depend - 384 03

 

6 reaktioner på ”Depend – 384

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

