Depend – 379

Kollektion: Autumn Nailpolish, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

Ett snabbt söndagsinlägg här dårå. Söndagar brukar innebära lite mer tråkiga lack här hos mig, har jag märkt. Beigerosalila krämlacket i årets höstkollektion är inte så rafflande. En snygg, diskret färg om man har ett jobb där man inte får sticka ut men annars. Njae. Jag använde det som bas till ett glitterlack istället. 🙂

Applicering: Två lager, kanske borde ha använt tre. Verkar först vara svår att få jämn men lacket jämnar ut sig på några sekunder. Torkar snabbt.

 

English:

Autumn Nailpolish, Fall 2013
Sent for review

Today I will show you a rather boring shade. Nice for work but nothing thrilling. The color is a mixture of beige, pink and purple. A great base for glitter layering, though.

Application: Two coats in the pictures, three should have been better. Good formula and fast dry time.

 

Depend - 379 03

Depend - 379 04

Depend - 379 05

Depend - 379 06

Depend - 379 01

Depend - 379 02

 

 

3 reaktioner på ”Depend – 379

  1. Ping: IsaDora – Shantung | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

