OPI – I Knead Sour-Dough

Kollektion: San Francisco, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

Jag fortsätter med att visa mindre upphetsande lack. Idag är det I Knead Sour-Dough som pryder mina naglar. Jag tycker faktiskt mer om det än jag trodde att jag skulle göra. Jag antog att jag skulle tycka att det var tråkigt men jag har sett värre. Det är något med skimret i detta som jag gillar. Kanske påminner det om Catherine The Grape på något sätt? Att förklara färgen blir inte lätt för mig. Det är ju inte min starka sida. Rödtonad plommon med en brun ton, tycker jag att det ser ut som.

Det är som sagt inte det snyggaste lacket jag sett men jag tycker ändå om det. Det är mjukt och höstmurrigt.

Applicering: Det här var helt ok att måla med. Det är inte alls rinnigt som First Date At The Golden Gate och det täcker med två lager. Pekfingret har en ojämnhet men det beror på nageln och inte lacket.

 

English:

San Francisco Collection, Fall 2013
Sent for review

I have nothing thrilling for you today, either. I Knead Sour-Dough looks a bit boring in the bottle but turned out to be rather nice on the nail. I’m not in love but I like it. It’s something with the soft shimmer. The color is some kind of brown plum. Doesn’t it remind you of Catherine The Grape just a little bit?

Application: Two coats and good formula. Good dry time as well. The bumpy pointer nail is the nails fault.

 

OPI - I Knead Sour-Dough 02

OPI - I Knead Sour-Dough 03

OPI - I Knead Sour-Dough 04

OPI - I Knead Sour-Dough 05

OPI - I Knead Sour-Dough 06

 

7 reaktioner på ”OPI – I Knead Sour-Dough

  1. Jag tycker ju det är hur trist som helst men jag tillhör ju minoriteten som inte heller föll för Catherine the grape. ;D

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

