Sephora – Twinkle Twinkle

Som det blev. Ett uppehåll på flera dagar! Så blir det ibland och det gör ju ingenting. Jag har dock saknat bloggen.

Måndag idag igen då. Hej vad tiden går. Tove på Nail Me är ju den eminenta värden för Blå Måndag så besök gärna henne under dagen för att se vilka fler som bidrar med blå manikyrer. Jag tänkte visa ett lack som jag köpte…nu ska vi se…förra sommaren på Sephora i Malmö. Edit: I Köpenhamn var det ju. Det har alltså funnits här hemma i över ett år utan att jag har tittat åt det. Löjligt dumt kan jag känna så här i efterhand då det var redigt snyggt.

Twinkle Twinkle är ett blått flakelack som jag har lagt över svart. Två rejäla lager och ett riktigt läckert resultat. Det är svårt att förklara hur vackert det här är. Det har ettt djup och den blå färgen är verkligen underbar. Skulle ni springa på det kan jag rekommendera er att köpa en flaska. Detta är det första och enda Sephora-lacket jag äger. Jag har ingen aning om hur kvaliteten på märket är överlag.

 

Applicering: Två rejäla lager som är lätta att hantera. Torkar snabbt och lätt. Penseln känns precis lagom bred och styv.

English:

Woopsiedaisy! Some days here without any nail polish to show you. But today I participate on Blue Monday. Tove at Nail Me is the cute host of this theme day so visit her for more blue nails.

Twinkle Twinkle is a polish I bought in Malmö over a year ago. I feel stupid that I waited that long. I din’t know that it was that beautiful. I put two coats over black. I think it look magical. Flakes in only blue that glows. I like this a lot.

Application: Two thick coats, good formula och good dry time.

 

Sephora - Twinkle Twinkle 04

Sephora - Twinkle Twinkle 06

Sephora - Twinkle Twinkle 07

Sephora - Twinkle Twinkle 08

Sephora - Twinkle Twinkle 01

Sephora - Twinkle Twinkle 03

Sephora - Twinkle Twinkle 02

11 reaktioner på ”Sephora – Twinkle Twinkle

  1. Fantastic combo – I really like how deep blue these flakies are – I don’t have any as deep as these. Sadly Depend is not a brand I can get in the UK. It seems I like your posts which have some connection with ‘stars’ at the moment 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

