IsaDora – Black Lacquer

Utskickat i recensionssyfte

Aha! En ny svart, krämig favorit! Det här kommer att användas mycket framöver. Kan detta bli inlägget med kortast text, månntro? 🙂 Jag är osäker på om detta lack enbart ingår i China Nail Art eller om det ingår i standardsortimentet. Jag hoppas på det senare.

Applicering: Kan vara en one coater men jag hade nog två lager på en del naglar. Lätt att måla med och torkar snabbt.

 

English:

Sent for review

Ey, a new black favorite. We all need the perfect black base for all kinds of layering and this could be the one.

Application: This can be a one coater but I used two coats. Very good formula and dries fast.

 

IsaDora - Black Lacquer 02

IsaDora - Black Lacquer 03

IsaDora - Black Lacquer 04

 

5 reaktioner på ”IsaDora – Black Lacquer

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

