China Glaze – This One’s For You (United In Pink)

Pink_ribbon2

Kollektion: Pink of Me, Breast Cancer Awareness Collection, Hösten 2013

Vad kul att det var så många som deltog igår. Är ni med idag också? 🙂

Jag har ett…hm, inte så jätterosa lack att visa idag. Men, det är ett lack som ingår i årets Breast Cancer Awareness Collection så det räknas ändå. Det ÄR ju rosa eftersom det är ett skirt skimmer i rosa. Det simmar en himla massa hexagonaler i lacket som skiftar från grönt till rosa. Jag visste direkt när jag fick hem det att jag ville se det över svart så så fick det bli.

But hello there, gorgeous! Det här var verkligen en lyckad kombo. Det skimrar som bara den i rosa men det ser mest vinrött ut. Hexagonalerna är verkligen pricken över i:et. Så glittrigt och festligt. Otroligt fint, helt enkelt. Det blir säkert även fint över rosa eller vitt.

Applicering: Två flödiga lager och lättmålat. Snabb torktid dessutom.

 

English:

Pink of Me, Breast Cancer Awareness Collection, Fall 2013

Day two in United In Pink-week is here and I have a not that pink polish for you today. Or, it has sheer pink shimmer and hexagonals that shifts from green to pink but over black it turns to wine red. You can see a bit pink but it looks mostly reddish. The hexagonals glitters so beautiful on the nail and I just love this over black. I think that this could look great over white or pink as well.

Application: Two thick coats over black. Easy application and good dry time.

 

China Glaze - This One's For You 01

China Glaze - This One's For You 02

China Glaze - This One's For You 04

China Glaze - This One's For You 05

China Glaze - This One's For You 06

China Glaze - This One's For You 07

China Glaze - This One's For You 08

 

24 reaktioner på ”China Glaze – This One’s For You (United In Pink)

  1. China Glaze har också en speciell kkollektion? letade efter det när jag beställde hem mina Essie och OPI lack men hittade inga fran ChG då. Kanske jag som var blind… var har du köpt dem?

  2. Jag har också wp om du behöver help! =)

    Detta var ju läckert, i flaskan liknar det snowglobe lite, men har aldrig sett det över svart, måste nog fixas framöver.. =)

  3. Ping: Årskrönika 2013 | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

