IsaDora – Candy Crush (United In Pink)

Pink_ribbon2

Kollektion: Sugar Crush, Sommaren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Detta är ett förberett inlägg och när jag skriver är jag övertrött så jag ska försöka hålla texten kortfattad. Candy Crush kom med sommarens Sugar Crush-lack och är det ena av två rosa. Det andra äger jag inte, Pink Crush, men jag tror att det är en dupe till Depend Primrose och Orly Pink Pixel så jag överlever. 🙂 Candy Crush är mer rosa och bubbelgum än vad Pink Crush är. Pink Crush har en liten aning lila i sig medan Candy Crush är rosa och sötnötigt. Jag tycker det är fint men det finns roligare sandlack. Det är sött och lagom.

Förresten. Ni har nog inte missat detta men även jag vill berätta för er att Katarina på Edgy Polish just nu har 10% rabatt på alla rosa lack, samt att hon för varje såld flaska skänker 10 kr till Bröstcancerfonden. Så, passa på om ni är sugna på lite nya rosa lack.

Jag måste säga att det är så kul att det är så många som deltar i denna rosa vecka. Ser med spänning fram emot alla bidrag varje dag och nästa vecka blir det nytt tema. Karin kommer att köra Grön Vecka nästa vecka för att uppmärksamma Depression Aware Month. Kul va? Jag har massor av gröna lack i samlingen…

Just det, kortfattat skulle det vara. Det sket sig. 🙂

Applicering: Två lager, tre hade varit bättre. Torkar lite halvsegt men ytan blir sådär riktigt matt och grusig med massa gnister.

 

English:

Sugar Crush, Summer 2013
Sent for review

United In Pink continues and I’m so glad so many participates. 🙂 Candy Crush is a cute and pink sandy polish that I like. I don’t love it, though. There is another pink in this collection, as well, and I’m pretty sure that’s a dupe to Depend Primrose and Orly Pink Pixel. I really liked the shade on them. There are a little purple tone in those, Candy Crush is the cute one. I love the finish, of course.

Next week Karin is going to have a Green Week to pay attention to Depression Awareness Month. I will participate some of the days.

Application: Good formula. Two coats, three should’ve been better. A bit slow dry time.

 

IsaDora - Candy Crush 01

IsaDora - Candy Crush 05

IsaDora - Candy Crush 04

IsaDora - Candy Crush 03

IsaDora - Candy Crush 02

9 reaktioner på ”IsaDora – Candy Crush (United In Pink)

  1. Jag tycker att denna är himla fin, gillade den verkligen när jag bar den. Hade dessutom tänkt att den skulle få vara med på ett litet hörn på söndag.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

