Depend – 366

Pink_ribbon2

Kollektion: Summer Beach, Sommaren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Det här inlägget skrev jag igår. Men jag kom inte så långt och hade inte möjlighet att färdigställa inlägget. Nu ska det nog funka. Låtsas att ni läste detta igår. 🙂 Det kommer fler inlägg under dagen. Jag ska sätta mig och göra lite rosa nail art om en stund. Jag lägger in detta i gårdagens länk eftersom detta var tänkt att komma upp igår.. 

Idag är det lördag och United In Pink är inne på de sista dagarna. Jag ska försöka få till ett blogginlägg men min dator verkar inte vilja vara med på noterna. Får felmeddelanden och Windows Update har slutat att fungera vilket tydligen medför att en ruta kommer upp i ett och stör. Det finns en uppdatering som datorn tydligen inte kan uppdatera ordentligt och datorn har börjat bete sig riktigt skumt.

Jag har fullt upp idag och måste snart fixa iordning mig inför kvällens två kalas. Ett hos familjen och ett hos vänner. Därför kommer jag inte kunna kommentera hos någon av er idag. Jag ska försöka komma ifatt imorgon.

Idag visar jag ett av Depends sommarlack. Det här borde jag verkligen ha använt i somras. Det skriker verkligen sommar om det här med sin bubbelgumsrosa färg och jellyformula fyllt med glassflecks i blått. Jag trodde nog att jag skulle gilla det mer än jag gjorde. Jag föll inte alls som en fura för det här. Jag kan inte riktigt säga varför. Det kändes kanske lite omodernt. Jag tyckte mycket mer om det lila med samma skimmer.

Applicering: Skirt som attan. Jag använde tre lager men borde ha slängt på ytterligare ett lager. Torktiden är lite seg i och med alla lager. Det är annars lättmålat.

 

English:

Summer Beach Collection, Summer 2013
Sent for review

This post was supposed to be up yesterday but my computer decided to not let me do that. Let’s pretend you red this yesterday. 🙂

This week is soon over. Tomorrow is the last day in United In Pink and I will do my best to create something fun on my nails for Nail Art Sunday.

Today I have a summer shade from Depend to show you. I thought that I would like this but I’m not totally in love. Don’t know why really. Barbie pink jelly with shimmer or glassflecks in blue. Maybe it feels dated or something. I liked the purple with blue shimmer much more.

Application: Sheer. I used three coats but I think i needed one more coat. The dry time is a bit slow but the formula is easy to apply.

 

Depend - 366 01

Depend - 366 03

Depend - 366 04

Depend - 366 05

Depend - 366 06

Depend - 366 07

 

2 reaktioner på ”Depend – 366

  1. Den ligger fortfarande i min oprövade hög =) Men den va jättefin så nu blir man sugen på att lacka med den. Men efter allt rosa de här veckorna så måste jag nog vänta ändå, nu vill man lacka med andra färger =)

    Måste tacka för en jättekul rosa vecka. Bra jobbat =) Det va jättekul att delta

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

