Cirque – Lonesome George (United In Green)

Om gårdagens lack var lite av en besvikelse så är dagens lack precis tvärtom. Det är precis så fint som jag hade hoppats på. Detta är köpt hos Edgy Polish för ett bra tag sedan. Hade jag inte känt att jag har för mycket otestade lack hade jag nog slängt ner lite lack i varukorgen idag, löning och allt.

Idag är jag med i både United In Green och Holofredag. Karin har ju hand om den gröna veckan medans Kerstin har hand om holofredagarna.

Jag hade tänkt vänta med Lonesome George tills solen kom fram men kände att det inte var någon idé att vänta. Jag ville använda lacket nu och att hålla på att vänta är inte kul. Den gröna färgen är verkligen fin. När Emma P beskrev färgen liknande hon den vid buteljgrön och det måste vara den bästa beskrivningen. Holoskimret är inte jättetydligt men regnbågen finns där och det är oerhört vackert. Verkligen en favorit. Jag är glad att jag inte väntade med att lacka med det här.

Applicering: Gick bra att lacka med trots att jag inte använde specialunderlack. Två lager och snabb torktid.

 

English:

Yesterday’s polish was not a favorite. This one is, though. Today it’s both Holo Friday and still United In Green week and I can be a part of both. Yay. Karin takes care of the green week and Kerstin is the host of Holo Friday.

Lonesome George has a gorgeous shade of green. Bottle green with holo. Super beautiful. Just love it. Get it if you can.

Application: Good formula, two coats and dries quick.

 

Cirque - Lonesome George 01

Cirque - Lonesome George 02

Cirque - Lonesome George 03

Cirque - Lonesome George 04

Cirque - Lonesome George 05

Cirque - Lonesome George 06

Cirque - Lonesome George 07

 

10 reaktioner på ”Cirque – Lonesome George (United In Green)

  1. Åh, det här nagellacket har jag sett flera gånger, men nu när jag plötsligt vet varifrån namnet ”Lonesome George” kommer (en mycket sorglig historia om en sköldpadda som var den absolut sista av sin art) känner jag ännu mer att jag måste ha det! Perfekta swatcher så klart, det råkar inte vara ganska likt China Glaze Running in Circles förresten?

  2. Ping: Årskrönika 2013 | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

