KIKO Sugar Mat – 642 Hot Pink

Kollektion: Sugar Mat, Sommaren 2013

Under vår rosa vecka United In Pink hade jag tänkt klämma in det här lacket men jag hann aldrig blogga upp det då så det kommer nu istället. Nu har vi ju vilat från rosa ett tag så då kanske det inte känns så jobbigt med rosa igen?

Hot Pink har en härlig mellanrosa nyans som även gnistrar i rosa. Det är väldigt färgstarkt och härligt. Gnistret syns inte jättetydligt men det finns där. Tydligen gömmer det sig helt på mina bilder så att det ser ut som ett vanligt krämlack med sandfinish.

Jag trivdes i den här nyansen och kan varmt rekommendera lacken som fortfarande finns att köpa hos Ninja Polish.

Applicering: Två lager och lättmålat. Torkar snabbt.

 

English:

Sugar Mat Collection, Summer 2013

I was supposed to show you this on the United In Pink week but didn’t manage to blog about it then. After a green week I think it’s ok with some pink again? This polish has a colorful shade of pink. It also has glitter in pink that doesn’t show that well in my pictures. It’s visible in person, though. I really like this kind of medium pink. Bright and fun.

You can still find these at Ninja Polish.

Application: Very good formula and covers in two coats. Good dry time as well.

 

KIKO Sugar Mat - 642 01

KIKO Sugar Mat - 642 02

KIKO Sugar Mat - 642 03

KIKO Sugar Mat - 642 04

KIKO Sugar Mat - 642 05

KIKO Sugar Mat - 642 06

 

 

12 reaktioner på ”KIKO Sugar Mat – 642 Hot Pink

  1. Glittret anas i flaskan även om det inte syns så mycket på naglarna. Förstår varför du gillar detta, ett sådant där lack som är väldigt lätt att trivas i.

    • Jag säger ofta att jag inte gillar rosa men ofta är det fisrosa och mesrosa jag inte gillar. Prinsessiga sötnötiga rosa liksom. Men när det är färgstarkt så kan jag inte låta bli att gilla.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

