Golden Rose Rich Color – 36

Jag skrev ju att jag inte skulle vara med på temadagarna i veckan men jag har tydligen svårt för att hålla mig borta. Idag är det Karins Gröna Onsdag och i söndags fotade jag lacket jag visar idag. Detta är det gröna som jag använde den nail art jag visade i söndags. Jag bar aldrig lacket för sig själv i egen manikyr men det måste jag bara göra någon dag.

Det är så där härligt Shrek-grönt. Älskar att bära den nyansen på naglarna. Lacket är en present från mamma och pappa. De köpte en himla massa lack på Kreta och detta är ett av dom. På bilderna har jag två lager men jag kommer att använda tre när jag bär det på riktigt nästa gång.

Applicering: Lite rinnigt men inte så svårhanterligt ändå. Det jämnar ut sig fint på nageln och får en blank och jämn yta. Torktiden upplevde jag som ganska snabb.

 

English:

It’s already Wednesday again and that means green. Karin’s Green Wednesday is here and I have a shrek green to show you. This is the polish I used in my nail art I showed you on sunday. I love the color.

In the pictures I’ve used two coats but I will use three next time. I just have to wear this as a whole manicure on its own someday.

Application: A little bit runny but ok to paint with despite that. Two coats in the pictures but I recommend three coats. The dry time is good.

 

Golden Rose Rich Color - 36 03

Golden Rose Rich Color - 36 04

Golden Rose Rich Color - 36 05

Golden Rose Rich Color - 36 06

Golden Rose Rich Color - 36 07

Golden Rose Rich Color - 36 01

 

10 reaktioner på ”Golden Rose Rich Color – 36

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

