OPI – Alcatraz…Rocks

Kollektion: San Francisco Collection, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

Som jag har längtat efter att få testa detta. Har sparat på det medvetet. Jag sparar gärna på vissa snyggingar ett tag och en del lack kan stå länge, länge på hyllan innan de blir testade. Lacket är omtyckt och ganska hypat och jag förstår varför. Det är ju verkligen hur snyggt som helst. Basen är blålila och har glitter i massa färger. Guld är väldigt synligt och det gnistar så fint i den matta sandiga finishen.

Applicering: Två lager och bra formula. Torkar ganska snabbt.

 

English:

San Francisco Collection, Fall 2013
Sent for review

At last I have tried this beauty. Sometimes I wait too long to try some gorgeous polishes. Don’t know why, I just do that all the time. I’m glad I’ve tried this now. This is exactly as beautiful as everyone say. Blue purple base with glitter in a lot of different colors. Gold is very visible and it sparkles in the matte and sandy finish. I really like this.

Application: Two coats and good dry time. Dries rather fast.

 

OPI - Alcatraz...Rocks 04

OPI - Alcatraz...Rocks 03

OPI - Alcatraz...Rocks 05

OPI - Alcatraz...Rocks 06

OPI - Alcatraz...Rocks 07

OPI - Alcatraz...Rocks 08

OPI - Alcatraz...Rocks 09

 

17 reaktioner på ”OPI – Alcatraz…Rocks

    • Köpstopp är inte kul. Jag har också köpstopp för tillfället. Bara att hålla ut. 🙂 Snart är det jul, man får passa på att skriva en liten lista till tomten. 🙂 Det här borde du absolut skriva upp på din önskelista. 🙂

  1. Ping: Årskrönika 2013 | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

