Nfu Oh – 61

Ääääntligen fredag. Så himla dödsskönt alltså. Det firas med holo i vanlig ordning. Eller, ska jag vara ärlig så bar jag detta igår. Idag har jag ett halloweenigt glitterlack från China Glaze på klorna. Fräsigt. Anyways…vill ni se mer holosar så kika in hos Kerstin, vår kära holovärdinna.

Ikväll får vi besök av en av mina bästa vänner och hennes gubbe. Vi ska käka revben och umgås samt att jag ska få hjälp med bloggen. Det är verkligen dags för något nytt här.

Lacket jag visar idag är ett galet holografiskt lack i silver. Några såna lack har jag lyckats samla på mig men jag tröttnat inte. Linjära fina och megatydliga regnbågar finns i lacket och givetvis älskar jag det. 🙂

Applicering: Utan Aqua Base lär detta inte vara någon höjdare att måla med. Med Aqua Base går det relativt bra. Två lager och torkar på ett kick.

 

English:

Finally friday! Feels good. It’s Holo Friday and I have a silver holo to show you today. Crazy rainbows but not unique. I have a bunch of silver holos now but I never get tired. Visit Kerstin for more holos later today.

Application: Ok over Aqua Base. I quess this is a nightmare without special base coat. Two coats and quick dry time.

 

Nfu Oh - 61 02

Nfu Oh - 61 14

Nfu Oh - 61 13

Nfu Oh - 61 12

Nfu Oh - 61 11

Nfu Oh - 61 09

Nfu Oh - 61 06

Nfu Oh - 61 05

Nfu Oh - 61 03

 

21 reaktioner på ”Nfu Oh – 61

    • Ja, det är så läckert. Om du inte har något silverholo innan så skulle jag rekommendera Color Club. Deras formula är helt fantastisk och du behöver inte specialunderlack.

    • Det var så smaskigt. Gjorde världens godaste Cole Slaw till också, Mmm.

      Det är väldigt roligt, det här lacket. Tyvärr är det ju mestdels mulet nu för tiden så jag fick aldrig se det i sol.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

