IsaDora – Chelsea Red

Kollektion: China Nail Art, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

Jag är osäker på om detta är en nyhet eller om lacket har funnits tidigare i sortimentet. Just nu ingår det i China Nail Art. Kollektionen består ju mestadels av strängglitter i alla möjliga färgkombinationer men just Chelsea Red vill jag ha utan massa krusiduller. IsaDora skickade med några swatches på lösnaglar med bl. a. Chelsea Red och guldstränglitter på. Den kombinationen gillar jag inte alls. Huuu.

Detta är ett perfekt, lite mörkare rött krämlack med massor av glans. En riktigt djup röd, som färgen på äpplet snövit får av sin elaka styvmor ni vet. 🙂 Perfekt helt enkelt.

Igår, förresten, hade vi besök av fina vänner. Käkade goa revben och sippade lite rött. Jag ska få hjälp med bloggen, äntligen. Jag har funderat på att uppdatera designen i evigheter och nu ska det bli gjort. Jag har skaffat mig en egen domän nu och inväntar designhjälp. Det verkar som att det går att flytta över bloggen till min egen domän och det vore ju det bästa. Det är så skönt att få hjälp då jag är en nolla samt ett blåbär när det gäller sånt här.

Tillbaka till den röda härligheten då.

Applicering: Två lager, lättmålat och torktiden är snabb.

 

English:

China Nail Art Collection, Fall 2013
Sent for review

I’m not really sure if this is a new polish for this collection. The collection consists of mostly string glitter in different colors and I guess the thought is to put the glitters on top of this. But, I will not do that. This polish is too gorgeous on it’s own.

It’s the perfect deep red. Glossy and rich. I think of the apple the evil queen gives snow white.

Yesterday, friends were here and we hung out and drank some wine. I’m getting help from them with my blog at the moment and will have my own domain and new design. I’m so glad about this and I think it’s time for something new. I’ve had my blog for 4 years so it’s time for a change here.

Back to the polish then.

Application: Easy application, two coats and good dry time.

 

IsaDora - Chelsea Red 02

IsaDora - Chelsea Red 03

IsaDora - Chelsea Red 04

IsaDora - Chelsea Red 05

IsaDora - Chelsea Red 06

IsaDora - Chelsea Red 07

 

17 reaktioner på ”IsaDora – Chelsea Red

  1. Mycket fin röd! Och det är ju alltid kul att förnya bloggen lite. Det borde gå hur bra som helst att flytta databasen och få allt kvar. (Eller ja, man ska inte underskatta pysslet med det, men det går :-)).

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

