IsaDora Icy Gradient (Nail Art Sunday)

Alla lacken i dagens nail art är utskickade i recensionssyfte.

Men kors i taket. Jag är med på Lela’s Nail Art Sunday andra söndagen i rad. Det ni! 🙂 Jag ville testa IsaDora Purple Reign men ville göra något mer. Honi visade IsaDora Angel Wings för någon dag sedan och hon trodde att detta skulle göra sig bättre i en gradient. än för sig själv. Jag vet inte hur det är på egen hand men i nail art är det suveränt. Angel Wings kommer med julkollektionen tillsammans med ett vackert lila skimmerlack som jag vill prova så fort det bara går.

Sedan piffade jag till tipparna lite extra med IsaDora Shanghai, ett strängglitterlack med prismatiskt glitter. Det blev helt ok. Jag är inte en stjärna på svampning än men får öva. Jag gillar verkligen denna typ av nail art. Dessutom är det kul att svampa.

 

English: 

The polishes in this nail art were sent for review.

Wut? A nail art this Sunday as well? 🙂 It’s Lela’s Nail Art Sunday and I felt for doin some kind of gradient with IsaDora Angel Wings, a white shimmer that looks like snow in sunshine. The polish will be part of IsaDora’s holiday collection. In the bottom I have IsaDora Purple Reign, then I sponged Angel Wings on the tips and at last I put some IsaDora Shanghai on the tips. Shanghai is a prismatic string glitter polish.

 

IsaDora Gradient Nail Art Sunday 01

IsaDora Gradient Nail Art Sunday 02

IsaDora Gradient Nail Art Sunday 04

IsaDora Gradient Nail Art Sunday 05

IsaDora Gradient Nail Art Sunday 07

 

IsaDora Gradient Nail Art Sunday 08 Purple Reign, Angel Wings, Shanghai

9 reaktioner på ”IsaDora Icy Gradient (Nail Art Sunday)

  1. Även om jag är trogen fan av stringglitter tror jag att denna manikyren hade gjort sig bättre utan stringglittret. Men det är ju bara vad jag tycker och jag har verkligen inte alltid rätt:)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

