IsaDora – Gold Crush

Kollektion: Sugar Nails, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

IsaDora fortsätter att imponera på mig med sina strukturlack. Gold Crush är precis lika fint som de andra grusiga lacken från IsaDora. Nyansen av guld är åt det kalla hållet vilket jag gillar. Det passar min hudton bra och finishen är verkligen perfekt grusig och gnistrig. Det finns hexagonaler i silver i lacket som gör att det ser mer levande ut och det ser lite champagne-igt ut. När jag bar detta ringde jag mamsen och rekommenderade henne att köpa det vilket hon gjorde. Jag är säker på att hon kommer att gilla det här.

Applicering: Som vanlig, perfekt formula. Två lager och snabb torktid.

 

English:

Sugar Nails, Fall 2013
Sent for review

IsaDora continues to impress on me with their textured polishes. Gold Crush is exactly as nice as the other sandy polishes from IsaDora. Perfect cool golden shade that looks like champagne to me and silver hexagonals that makes this extra interesting to look at.

Application: Two coats and easy to apply. Dry time is quick.

 

IsaDora - Gold Crush 02

IsaDora - Gold Crush 03

IsaDora - Gold Crush 04

IsaDora - Gold Crush 05

IsaDora - Gold Crush 06

IsaDora - Gold Crush 07

3 reaktioner på ”IsaDora – Gold Crush

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

