OPI – Make Him Mine

Kollektion: Mariah Carey Holiday Collection, Julen 2013
Utskickat i recensionssyfte

Igår kväll såg vi på The Conjuring. Fy bövelen. När filmen var klar skulle jag gå ner till källaren för att fota naglarna. Jag har mitt lilla ljustält där så jag måste alltså alltid ta mig ner till källaren. Det brukar vanligtvis gå finfint. Igår fick min sambo följa med och hålla mig sällskap när jag hade min fotosession. Jag ångrar mig alltid när jag har sett färdigt på skräckfilmer. Det är som att fantasin utökas i hjärnan till det sämre så att säga. :/

Annars har helgen varit dundermysig. Vi var i Göteborg och bodde på Rica Hotel No. 25 och besökte restaurangen Puta Madre. Jag kan varmt rekommendera restaurangen som var så coolt inredd. Atmosfären var så härlig. Serveringspersonalen hade 20-talskläder (tror jag) och inredningen såg precis ut som på en bordell på 20-talet (antar jag). 🙂 

Nu till något annat. Ett Liquid Sand-lack från årets julkollektion. Inte riktigt lika spännande som filmen. Ganska tråkigt om jag ska vara ärlig. Jag tyckte inte alls att färgen var rolig på mig. Lite persikorosatonad och blek. Gör sig säkert på någon annan men jag föll inte för det här.

Applicering: Lättapplicerat och täcker med två lager. Torktiden är normal.

 

English:

Mariah Carey Holiday Collection, Holiday 2013
Sent for review

Last night we watched The Conjuring. Bad idea when I think about it now. 

I have a polish to show you today that is not as thrilling as the movie. Make Him Mine is kinda boring on me. The color is pale peachy pink something and cute on it’s own but on me, not fun. 

Application: Two coats, easy application and normal dry time.

 

OPI - Make Him Mine 01

OPI - Make Him Mine 02

OPI - Make Him Mine 04

OPI - Make Him Mine 07

OPI - Make Him Mine 09

OPI - Make Him Mine 10

 

9 reaktioner på ”OPI – Make Him Mine

  1. Varför jag sällan ser skräckfilm kapitel ett – har alldeles för livlig fantasi. Och eftersom det är ett sandlack tycker jag det är ganska skrämmande det också. 😉

  2. Jag förstår inte varför någon utsätter sig för skräckfilmer! Jag klarar verkligen inte av de sorters filmer alls, speciellt inte om det innehåller spöken eller andan.
    Lacket var fint, men tror inte heller det skulle passa mig alls faktiskt

  3. Hm, vem namnger en restaurang med ”Bordellmamma”. O.o

    Skräckfilmer är ju dock kul, dock har jag svårt att hitta ”tillräckligt skrämmande” sådana själv hehe, blev bla riktigt besviken på The Ring filmerna. Det här lacket är nog mer skrämmande på skalan, lite lustigt på nåt vis.

  4. Jag har fått dille på opis sandlack efter att du tipsade om hur man får bort det ganska lätt! Beställde just det röda mouse nånting som du visat här! Hoppas jag blir nöjd sen…. Tur att du finns, vi verkar ha samma smak!
    Kram

  5. Här är det tvärtom när jag å killen kollat på skräck så skrämmer han upp sej å så håller han på å nojar, han hör nåt ljud å då skickar han ut mej…ena gången så kunde jag inte låta bli så då fråga jag om han verkligen skulle vara ensam kvar i rummet om jag gick ut å kolla 😛
    Lacket var snyggt!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

