Depend – 370

Kollektion: Summer Beach, Sommaren 2013
Utskickat i recensionssyfte

370 kom med sommarkollektionen men jag tycker det känns lika kul att bära det i mörka November. Lite orange passar väl året om? Det här är mörkorange med världens glans. Jag skulle inte påstå att det är ett jellylack för det täcker himla bra. Crelly däremot. Jag är så förtjust i lack som ser ut som jelly. Naglarna blir så fina med den glasaktiga finishen. Dessutom håller glansen i sig i flera dagar. Om ni hittar lacket i butik, kanske i en rea-korg så köp. I flaskan kan man inte se det snygga. Det ser man först när man lackar med det.

Applicering: Två lager på bilderna men då är det fortfarande lite VNL. Jag borde ha lackat med tre lager. Väldigt lättlackat och det torkar normalsnabbt.

 

English:

Summer Beach Collection, Summer 2013
Sent for review

I think orange fits every day of the year. I don’t mind if this is a summer polish. It lightens up a dark day in November. The finish seems to be crelly since it super glossy but covers in two-three coats. I love how crellies and jellies look on the nail.

Application: Two coats in the pictures but I should’ve used three. Easy application and normal dry time.

 

Depend - 370 05

Depend - 370 06

Depend - 370 02

Depend - 370 03

Depend - 370 04

Depend - 370 08

 

7 reaktioner på ”Depend – 370

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

