IsaDora – Hong Kong

Kollektion: China Nail Art, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

Jag fortsätter med att beta av lite lack jag fått i utskick. Ingen grön onsdag hos mig idag, tyvärr men hälsa gärna på hos Karin ändå för att titta på gröna naglar.

China Nail Art är ute i butik för tillfället med ett helt gäng av strängglitter. Jag har nu testat Hong Kong som har strängglitter i blåtonad lila och lite bredare strängglitter som är prismatiska. Fint i flaskan men jag blev inte så imponerad av detta på nageln. Jag har det över svart och det är nog den snyggaste kombon. Dock tog jag faktiskt bort det när jag hade fotat. Jag kände inte för att bära det en hel dag. Så kan det gå.

Idag är jag iväg med några kollegor i Varberg på lite utbildning. Vi ska vara på Ästad Gård och ha höghöjdsaktivitet (huuu) och på kvällen får vi utnyttja spadelen (måste raka benen, trots att det är November, haha). Vi kommer att övernatta där så det blir inget blogginlägg på torsdag.

Applicering: Två lager som är enkla att applicera. Torkar matt och trist så överlack är att föredra.

 

English:

China Nail Art, Fall 2013
Sent for review

Another string glitter from IsaDora. This one with prismatic glitter and blue toned purple glitter. Nice in the bottle but not a favorite on the nail.

Application: Two coats over black and it dries matte and dull so top coat is necessary.

 

IsaDora - Hong Kong 03

IsaDora - Hong Kong 04

IsaDora - Hong Kong 05

IsaDora - Hong Kong 06

IsaDora - Hong Kong 07

IsaDora - Hong Kong 01

IsaDora - Hong Kong 02

 

10 reaktioner på ”IsaDora – Hong Kong

  1. Håller med alla ovanstående – strängglitter är inte snyggt. Men jag älskar glitter, så egentligen fattar jag inte varför jag tycker detta är så förfärligt fult …

  2. Kombo med svart var nog ett smart drag här. Är lite besviken på IsaDoras strängglitter (inte provat något själv dock) för det ser lite tunt ut. Mer imponerad av China Glaze strängglitter som jag för övrigt älskar:)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

