IsaDora – Black Crush

Kollektion: Sugar Nails, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

Idag firar jag inte holofredag utan tänkte visa ett svart sandlack från IsaDora istället. Svart med silvergnister. Mycket snyggt och förmodligen en dupe till Orly Black Pixel.

Applicering: Två lager och bra formula. Något rinnigare än vad jag är vad vid när det gäller sandlacken. Torktiden är normal.

Åh, just det. Vi var ju, som jag skrev i förrra inlägget, på Ästad Gård utanför Varberb nära Tvååker i onsdags till igår. Supermysigt. Jag tog mig igenom höghöjdsaktiviteten vilket jag inte trodde att jag skulle göra. Jag måste erkänna att det till och med var kul. På kvällen badade vi bastu och hade det bra. Väldigt fint och trevligt ställe långt ute i bushen.

 

English:

Sugar Nails, Fall 2013
Sent for review

I’m not celebrating holo friday today. Instead I will show you a black sand polish from IsaDora. It has silverglitter in it that glisten nice in the matte finish. Nice and probably a dupe to Orly Black Pixel.

Application: Good formula, maybe a bit runny compared to other sand polishes. Two coats and normal dry time.

 

ISaDora - Black Crush 02

ISaDora - Black Crush 03

ISaDora - Black Crush 04

ISaDora - Black Crush 05

ISaDora - Black Crush 06

ISaDora - Black Crush 07

 

7 reaktioner på ”IsaDora – Black Crush

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

