OPI – Muir Muir On The Wall

Kollektion: San Francisco, Hösten 2013

Jag fick nästan hela San Francisco i utskick från PR-byrån men inte Muir Muir On The Wall så det klickade jag hem själv i efterhand. Jag känner att jag gjorde rätt i det. Det här är vampigt med skimmer i guld och mörkt vinrött samt lila. Så vackert. Nailtastic har fina bilder på det här i solen. Jag önskar att jag hade fått se lite solsken den dagen jag bar det här men det går ju att plocka fram igen. Som ni ser på bilderna är det även yttepyttelite duokromiskt.

Applicering: Lite rinnigt men inte så att det stör så mycket. Två lager och snabb torktid.

 

English:

San Francisco Collection, Fall 2103

Well, here’s a vampy beauty. Dark shimmer that shifts slightly from dark purple or wine red to gold. Very gorgeous. If you want to see how this look in the sun, visit Nailtastic.

Application: I tiny bit runny. Two coats and good dry time.

 

OPI - Muir Muir On The Wall 05

OPI - Muir Muir On The Wall 09

OPI - Muir Muir On The Wall 08

OPI - Muir Muir On The Wall 07

OPI - Muir Muir On The Wall 06

OPI - Muir Muir On The Wall 03

OPI - Muir Muir On The Wall 04

 

14 reaktioner på ”OPI – Muir Muir On The Wall

  1. Nästan alla verkar ha denna som favorit ur kollektionen, av någon anledning kan jag inte se vad som är så Jättefint med det. Har inte testat det själv, men efter alla swatcher är det Okej i mina ögon. Every Month Is Oktoberfest känns för mig som en mycket snyggare verision av vampigt skimmerlack! – Men endå, helt okej lack.

  2. Efter att ha sett dina bilder på detta nu så bestämde jag mig kvickt för att kassera mina egna bilder på detta lack och plocka tillbaka det till otestatlådan. För det är ett snyggt lack vilket inte återspeglas på mina egna bilder. Du har fångat det superbt.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

