Depend – 376

Kollektion: Autumn Nails, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

Inväntar Grey’s och förbereder ett torsdagsinlägg. Depend 376 kom med höstens kollektion och sticker ut bland de blåa, gråa, gröna och beiga tonerna. Det här är krämigt korall i en lite dämpad ton. Väldigt fint. Korall är en färg jag alltid trivs i trots att det inte är så rock & roll. Jag tycker alltid att naglarna blir fina i den färgen.

Applicering: Två lager men lite tjockt. Det blir ganska jämnt på nageln men lacket flyter inte ut som jag vill riktigt. Annars torkar det snabbt.

 

English:

Autumn Nails Collection, Fall 2013
Sent for review

I’m waiting for Grey’s Anatomi to begin and prepares a post for thursday.

Depend 376 is part of the fall collection but is a bright color for being part of a fall collection. Coral usually comes in the summer but it’s a nice surprise. I like this muted coral creme. Looks good on the nail. I always like coral on my nails.

Application: A bit thick and not easy to get completely even. Not a bad formula, though. Two coats and good dry time.

 

Depend - 376 02

Depend - 376 03

Depend - 376 04

Depend - 376 05

Depend - 376 06

Depend - 376 07

 

4 reaktioner på ”Depend – 376

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

