Jade – Uau!

Hallojs på er! Vet ni, det är fredag idag. Alltid lika välkommet. Dessutom, inget planerat på hela helgen. Ska nog börja förbereda inför advent så smått. Åh, vad mysigt det ska bli. Längtar ni också efter julmys?

Det är ju såklart även Kerstin’s fina holofredag och jag deltar med en riktig snygging. Jade’s hololack har bara imponerat på mig. Uau! har en unik nyans och är übervackert. Roströd holo som lutar åt orange med extremt mycket lyster. Så snyggt. Inte helt perfekt till min hudton men jag kunde inte bry mig mindre. Löves it liksom. Det är aningens mer rödtonat än mina bilder visar.

Applicering: Två lättlackade lager och snabb torktid.

 

English:

Hi there! It’s friday today. I guess you already knew that. 🙂 I have nothing in my calendar this weekend and that feels so good. I’m planning to prepare our home for advent which is next week. Can’t wait. 🙂

It’s of course also Kerstin’s holo friday and I have an amazing and unique holo to show you today. Uau! is some kind of rusty red than leans towards orange. It has beautiful holo effect and have such beautiful lustre. Just love it. Maybe not the best shade to my skin tone but I couldn’t care less. Oh, and a little bit more reddish irl.

Application: Two easy coats and good dry time.

 

Jade - Uau! 01

Jade - Uau! 02

Jade - Uau! 03

Jade - Uau! 04

Jade - Uau! 05

Jade - Uau! 06

Jade - Uau! 08

 

11 reaktioner på ”Jade – Uau!

  1. Älskar, älskar, älskar det här lacket!! Ett av mina finaste holon.

    Jag längtar efter advent. Tycker den helgen är nästan mysigare än julafton faktiskt. Att få sätta upp stjärnor och ljusstakar och äntligen få lite mys i huset det är helt underbart.

  2. Det är så himla snyggt! Jag måste skaffa det. Tyvärr tror jag inte det kommer passa mig … men ändåååå!

    Julmys ja … ehurm, vi har köksfönstret kvar sen förra julen med hela garnityret, det råkade visst bli så i år, så det är bara att tända grejerna. 😀 (Det brukar inte vara så, men året har varit lite exeptionellt på många sätt).

  3. Ping: Årskrönika 2013 | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

