IsaDora – Metal Crush

Kollektion: Sugar Nails, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

Godmorgon! Idag gick jag upp ganska tidigt så det var fortfarande lite mörkt ute. Jag åt en mumsig frukost till tända ljus. Finns det något bättre? Ja, det finns det säkert men jag älskar det där lugna på helgmornarna. Dricka kaffe länge och inte stressa. Sambon jobbar men jag har sällskap av min pälsboll Dennis. Idag ska jag städa och fixelidona hemma men jag kommer så klart även att måla naglarna.

Metal Crush är ett texturlack med intressant färg. Jag anar att det kan vara en dupe till Orly Plum Pixel och OPI Baby Please Come Home. Det är så svårt att avgöra om det är mörkgrått eller om det har en ton av lila. Jag upplever det som lilatonat stålgrått. En väldigt klädsam nyans och eftersom det är ett grusigt lack så går det hem hos mig.

Applicering: Två lager perfektion. Torkar relativt snabbt.

 

English:

Sugar Nails, Fall 2013
Sent for review

Hi there! I have had a nice and cozy morning here. Love Saturday mornings. No stress, just delicious breakfast and a big cup of coffee.

Today I have a textured polish to show you from IsaDora. The shade of this is hard to describe. It looks like some kind of purple toned steel grey. I think this might be a dupe to Orly Plum Pixel and OPI Baby Please Come Home. Very easy shade to wear.

Application: Two easy coats and dries rather fast.

 

IsaDora - Metal Crush 01

IsaDora - Metal Crush 02

IsaDora - Metal Crush 03

IsaDora - Metal Crush 04

IsaDora - Metal Crush 05

IsaDora - Metal Crush 06

 

 

 

6 reaktioner på ”IsaDora – Metal Crush

  1. This one looks similar to GOSH Frosted Purple – which I like a lot (do you have it – if so is it similar?). Good to see you posting some music again!

  2. Ping: OPI – Baby Please Come Home | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

