OPI – Visions Of Love

Kollektion: Mariah Carey Holiday Collection, Julen 2013
Utskickat i recensionssyfte

Vad sägs om lite vampigt en söndag som denna? Det här är ett riktigt snyggt, väldigt, väldigt mörkt vinrött lack med högglans. Var inte alls sugen på att lacka med det här men väl på naglarna så blev jag riktigt förtjust. Visst är det ett snyggt lack?

Applicering: Huuu, jag är verkligen allergisk mot rinniga lack och rinnigt är det. Man får verkligen hålla tungan rätt i mun för att få till det här. Men det går, bara man är lugn och försiktig. Jag har för mig att det blev tre lager då de första lagren var lite strimmiga. Torktiden är normal.

 

English:

Mariah Carey Holiday Collection, Holiday 2013
Sent for review

This Sunday I would like to show you a dark, dark vampy polish. Wine red and glossy and just fabulous. I didn’t thought that I would like this but I really do.

Application: Runny which I don’t like at all. I had to be so careful applying this. Three coats and normal dry time.

 

OPI - Visions Of Love 01

OPI - Visions Of Love 02

OPI - Visions Of Love 03

OPI - Visions Of Love 04

OPI - Visions Of Love 06

OPI - Visions Of Love 08

 

 

 

7 reaktioner på ”OPI – Visions Of Love

  1. Det är ett otroligt vackert lack men du gör mig nervös när du säger rinnigt. Vampar som är rinniga kan vara ruskigt svårhanterliga.

  2. Ping: IsaDora – Dynasty | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

