OPI – Kiss Me At Midnight

Kollektion: Mariah Carey Holiday Collection, Julen 2013
Utskickat i recensionssyfte

Poff, så var det måndag igen. Har inte gjort mycket i helgen som var. Skulle storstäda men det blev bara några rum som dammades av. Hoppas att jag har mer inspiration nästa helg då jag gärna vill ha det rent och fint när advent vankas.

Måndag innebär ju Blå Måndag och det är Tove på Nail Me som håller i denna temadag så besök henne för att se vilka fler som deltar med blå naglar idag.

Idag visar jag ytterligare ett lack från OPI’s julkollektion. Denna gången ett Liquid Sand som jag föll pladask för. Det här är verkligen superfint. Nyansen är jeansblå med isigt glitter. Det finns en hel del hexor i lacket och de ser ut att ligga på ytan som socker. Jag gillar verkligen hur det ser ut. Kan bli en av favoriterna i kollektionen.

Applicering: Två väldigt lättlackade lager. Torkar snabbt.

 

English:

Mariah Carey Holiday Collection, Holiday 2013
Sent for review

Wooops! Monday already! This means Tove’s Blue Monday and I have an amazing polish to show you.

This jeans blue Liquid Sand is so cool. I love the blue shade and it looks like ice or sugar on top of it. There’s a lot of heaxgonals that glisten beautiful on the nails. This can be one of the favorites in the collection.

Application: Two easy coats and good dry time.

 

OPI - Kiss Me At Midnight 02

OPI - Kiss Me At Midnight 04

OPI - Kiss Me At Midnight 06

OPI - Kiss Me At Midnight 11

OPI - Kiss Me At Midnight 12

OPI - Kiss Me At Midnight 13

OPI - Kiss Me At Midnight 14

OPI - Kiss Me At Midnight 15

 

 

11 reaktioner på ”OPI – Kiss Me At Midnight

  1. NIce polish – I’ll look out for this one. Rebel Yell: ”In the midnight hour: She cried more, more more!”. I don’t think she was talking about nail polish though 🙂

  2. Jag har haft KISS me att midnight!
    OO såå jää snyggt lack men dina bilder visar inte rätt”? ( Kanske för du haft flera lager lack ?) jag hade mitt lack i flera dar o bara tittade o tittade

    • Ja, visst är det fint. Vad menar du med att det inte är rätt? Blå toner är svåra att fånga ibland så det kanske inte är klockren färg på bilderna men det är ändå relativt nära verkligheten. Jag har bara två lager på bilderna.

  3. Ping: Årskrönika 2013 | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

