IsaDora – Dynasty

Kollektion: China Nail Art, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

Dynasty är ett strängglitterlack i enbart guld. Trist, tänkte jag först men så provade jag över OPI Visions Of Love och kände mig inte längre lika negativ. Det blev riktigt tjusigt och gjorde sig över den mörkröda vampiga skönheten. Fick till och med komplimanger från postgubben som lämnade paket på jobbet. 🙂 Jag är inte helsåld då det ser lite rörigt ut men det här är nog bäst hittills av de jag testat. 

Det är finare i verkligheten än vad mina bilder visar. 

Applicering: Ganska enkelt att hantera men lurigt att få glittret jämnt fördelat. Här har jag ett lager. Torkar snabbt.

 

English:

China Nail Art, Fall 2013
Sent for review

Dynasty is a string glitter in gold only. At first I thought this looked boring but I put one coat over OPI Visions Of Love and that looked pretty nice. 

Application: A bit hard to get the glitter even on the nail, otherwise, no problems applying this. One coat here and good dry time.

 

IsaDora - Dynasty 01

IsaDora - Dynasty 02

IsaDora - Dynasty 03

IsaDora - Dynasty 04

IsaDora - Dynasty 05

IsaDora - Dynasty 06

 

4 reaktioner på ”IsaDora – Dynasty

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

